Jak kupić? Kontakt Koszyk 0 Produktów 0,00 PLN     Zarejestruj się
 

22 266 84 58
8:00 - 20:00 od Pn. do Pt.
9:00 - 17:00 w Sob.

  Kliknij i wyślij
zapytanie

Kup część
wybierz Swój samochód
1
Marka

2
Model

3
Typ

Szukaj
Jesteś tutaj:

FAQ

 

FAQ (ang. Frequently Asked Questions) to zbiór najczęściej zadawanych pytań i odpowiedzi na nie. FAQ tworzone jest w celu ułatwienia użytkownikowi dostępu do potrzebnych informacji, dotyczących między innymi realizacji zamówień, metod płatności, zwrotów, reklamacji oraz innych wskazówek, ułatwiających korzystanie z naszego sklepu internetowego.

W przypadku nieuzyskania oczekiwanej odpowiedzi lub ewentualnych wątpliwości prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta pod numerem telefonu 22 814 67 62 lub za pośrednictwem e-maila w zakładce Skontaktuj się z nami.

Przed zamówieniem:
Jak złożyć zamówienie?
Kiedy mogę składać zamówienia?
Jak wybrać odpowiednią część?
Czy wybrana część jest na pewno dostępna w sklepie?
Jaki jest koszt wysyłki?
Czy mogę wysłać części bezpośrednio do warsztatu?
Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Czy podane ceny podlegają negocjacji?
Czy mogę zmienić dostawcę przesyłki?
Czym jest przechowalnia produktów?
Czy jakość części dostępnych w sklepie jest dobra?
Czy sklep jest wiarygodny, dlaczego warto go wybrać?
 
W trakcie zamówienia:
Z jakich form płatności mogę skorzystać?
Jaki sposób dostawy mogę wybrać?
Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

Czy mogę otrzymać duplikat faktury VAT?
Na jaki numer konta należy dokonać przelewu bankowego?
Czy kurier może dostarczyć paczkę o wskazanej godzinie?
Czy zakupione produkty mogę odebrać osobiście w siedzibie firmy?
Czy moje dane osobowe są bezpieczne?
 
Po złożeniu zamówienia:
Czy towary są objęte gwarancją?
Czy montaż części samochodowych powodować może utratę gwarancji fabrycznej samochodu?
Czy zostanę powiadomiony o statusie zamówienia?
Czy mogę sprawdzić lokalizację mojej przesyłki?
Co zrobić, jeżeli kurier nie zastał nas w domu?
Czy mogę zmienić dane na fakturze?
Jak mogę zwrócić towar lub dokonać reklamacji?
W jaki sposób otrzymam zwrot środków?

Jak złożyć zamówienie?

Sklep Nowe-Hamulce.pl daje Państwu możliwość zamówienia wybranych produktów na kilka prostych sposobów:

1. Na stronie internetowej
Zakup interesujących produktów poprzez stronę internetową naszego sklepu to gwarancja bezpiecznej transakcji i najszybszy sposób na udane zakupy. Zakupu w sklepie dokonywać można po zarejestrowaniu swojego indywidualnego konta użytkownika oraz zalogowaniu na stronie sklepu. Wystarczy dodać interesujący przedmiot do koszyka i postępować zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi krok po kroku. Zakupów za pomocą strony internetowej dokonywać można 24 h na dobę, siedem dni w tygodniu.

PAMIĘTAJ!
Pracownicy Biura Obsługi Klienta własnoręcznie sprawdzają każde ze złożonych zamówień. Warto więc w formularzu zamówienia podać dane samochodu, do którego dobieramy części – pozwoli to wyeliminować ryzyko błędu.

2. Telefonicznie
Zamówienia składane telefonicznie realizowane są od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 20:00 oraz w soboty od 9:00 do 17:00. Zamówień dokonywać należy pod numerem telefonu 22 814 67 62.

3. Za pośrednictwem e-maila lub faxu
Wybierając zamówienie e-mailowe lub za pomocą faxu należy przesłać:

  • dokładny kodu zamawianej części,
  • informacje potrzebne  do realizacji i dostawy przesyłki (osoba kontaktowa, telefon, adres),
  • dane do wystawienia Faktury VAT.


Zamówienie powinno zawierać dokładne parametry techniczne wybranej części oraz samochodu, w szczególności jego markę, model, rocznik, typ, silnik, numer nadwozia VIN. Z chwilą, gdy zamówienie wpłynie do nas, nasz Konsultant skontaktuje się z Państwem w celu potwierdzenia i sfinalizowania zakupu. Informacje prosimy kierować na adres e-mail lub faksem pod numer 22 811 10 34.

Kiedy mogę składać zamówienia?

Zamówienia internetowe, mailowe oraz te wysłane przy pomocy faxu składać można codziennie, przez całą dobę. Zamówienia telefoniczne składać należy od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 20.00 oraz w soboty, w godzinach od 9.00 do 17.00.

Jak wybrać odpowiednią część?

Prawidłowa praca naszego auta uzależniona jest od stanu i jakości części samochodowych, pasujących do danego typu pojazdu. Na naszej stronie internetowej Nowe-Hamulce.pl w prosty i szybki sposób wyszukać można części samochodowe, korzystając z jednej z poniższych opcji:

  • Konfigurator samochodowy – to wyszukiwarka znajdująca się u góry strony, w której podać należy markę, model wraz z wersją, rodzaj nadwozia i rocznik, a następnie typ pojazdu tj. wersję silnikową oraz moc auta do którego dobierana jest części. Po wyborze odpowiednich parametrów należy kliknąć w przycisk  „Szukaj”, system przekieruje użytkownika na stronę z różnymi kategoriami części, pasujących do wybranego modelu, marki i typu pojazdu. Po wyborze interesującej grupy towarów np. klocki hamulcowe przeglądamy ofertę dostępną w serwisie Nowe-Hamulce.pl.
  • Oferta – wybierając kategorię „Nasza oferta” w lewym górnym rogu strony.

Czy wybrana część jest na pewno dostępna w sklepie?

Po wyborze produktu np. klocki hamulcowe, na liście wyszukanych części oraz w szczegółowym ich opisie pod nazwą i numerem produktu znajdziemy informację o dostępności lub braku produktu w magazynie - „Dostępny” lub „Niedostępny”.

  • Produkt dostępny – produkt można dodać do koszyka zakupów.
  • Produkt niedostępny – w sytuacji, gdy produkt jest niedostępny zachęcamy do skorzystania z opcji „Zapytaj o dostępność”. Opcja ta pozwala na kontakt z pracownikiem Biurem Obsługi Klienta, który sprawdzi stany magazynowe i poinformuje o dostępności i ewentualnym terminie realizacji zamówienia.

 

Stany magazynowe naszego sklepu oraz baza produktów zmieniają się niesłychanie szybko każdego dnia. Dokładamy jednak wszelkich starań, aby ich dostępność była na bieżąco aktualizowana. W przypadku, gdyby po dokonaniu zakupu okazało się, że dany produkt jest niedostępny poinformujemy Państwa o tym, prosimy jednak o wyrozumiałość. Sytuacja taka zdarza niesłychanie rzadko.

Jaki jest koszt wysyłki?

Sklep Nowe-Hamulce.pl oferuje Państwu najniższe koszty wysyłki zakupionego towaru:

  • 16 zł brutto - płatność z góry: przelew bankowy lub płatności elektronicznej,
  • 22 zł brutto - płatność za pobraniem u kuriera w momencie odbioru przesyłki.


Darmowa przesyłka
Kupujący ma prawo do darmowej wysyłki części na terenie Polski wtedy, gdy łączny koszt zamówienia przekroczył 400 zł brutto. Oznacza to, że Kupujący pokrywa wówczas tylko koszt zamówionego towaru.

Czy mogę wysłać części bezpośrednio do warsztatu?

Sklep internetowy Nowe-Hamulce.pl oferuje możliwość bezpośredniej wysyłki zamówionych części do warsztatu lub serwisu samochodowego wskazanego przez Kupującego. Pozwala to oszczędzić czas i pieniądze Kupującego dzięki:

  • Niższym kosztom wysyłki – niższe koszty wysyłki do warsztatu, nawet w przypadku nie przekroczenia kwoty zamówienia 400 zł brutto.
  • Szybkości – dostarczenie części do warsztatu naprawczego to szybsza finalizacja naprawy.

 

Dane do wysyłki należy określić w zakładce „Dane dostarczenia przesyłki” w koncie użytkownika lub sprecyzować podczas składania zamówienia. Zamówione produkty zostaną dostarczone do warsztatu wraz z fakturą VAT, wystawioną na Kupującego.

Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Czas realizacji zamówienia wynosi 2 dni robocze. Czas ten wydłużyć się może z przyczyn niezależnych od sklepu Nowe-Hamulce.pl lub w przypadku problemów z dostępnością towaru. Podkreślamy, że pracownicy Biura Obsługi Klienta dokładają wszelkich starań, aby zamówienia były realizowane bez zbędnej zwłoki. Czas realizacji zamówienia uzależniony jest od sposobu dostawy przesyłki:

  • Przesyłka pobraniowa – wysyłka realizowana jest po mailowym lub telefonicznym potwierdzeniu zakupu przez Kupującego.
  • Przelew lub przekaz pieniężny – wysyłka realizowana jest w ciągu dwóch dni roboczych od chwili zaksięgowania wpłaty Kupującego w systemie.

Czy podane ceny podlegają negocjacji?

Ceny produktów podane w sklepie Nowe-Hamulce.pl są cenami brutto w polskich złotych i nie podlegają negocjacji. Rabaty przyznawane są wyłącznie przez pracowników Biura Obsługi Klienta, najczęściej w przypadku Klientów, którzy wielokrotnie dokonali zakupu w naszym sklepie.

Czy mogę zmienić dostawcę przesyłki?

Sklep Nowe-Hamulce.pl dostarcza zamówione produkty za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD. Istnieje możliwość wysyłki i dostarczenia produktów zakupionych w naszym sklepie za pośrednictwem innego dostawcy, jednak wówczas koszt wysyłki pokrywa Kupujący. Paczka dostarczana przez innego dostawcę nie może być paczką pobraniową.

Czym jest przechowalnia produktów?

Przechowalnia produktów to miejsce, w którym umieszczać można produkty, nad którymi się zastanawiamy lub nie jesteśmy do końca pewni ich zakupu. Przechowalnia umożliwia dodanie wybranych przez Klienta produktów na indywidualną listę, którą można w każdej chwili edytować. W dowolnej chwili produkty znajdujące w przechowalni możemy również dodać do koszyka lub usunąć. Pamiętajmy, że produkty znajdujące się w przechowalni jedynie przechowujemy, umożliwiając ich zapisanie, a nie kupujemy. Aby przechować interesujący nas produkt, należy kliknąć przycisk „Przechowaj” umieszczony pod ceną danego produktu.

Czy jakość części dostępnych w sklepie jest dobra?

Wszystkie produkty dostępne w sklepie Nowe-Hamulce.pl są nowe i oryginalnie zapakowane. Pochodzą z wiarygodnych i legalnych źródeł, od najlepszych dostawców. Charakteryzują się one najlepszą jakością, trwałością, precyzją wykonania i odpornością na uszkodzenia. Objęte są gwarancją producentów, posiadają wymagane certyfikaty „Zgodności Jakościowej” oraz atesty świadczące o ich bezpieczeństwie. Wszystkie produkty dostępne w naszym sklepie spełniają normy unijne, dlatego ich montaż nie wiąże się z ryzykiem utraty gwarancji producenta samochodu.

W ofercie naszego sklepu znajdziecie Państwo części producentów dostarczających swoje produkty na pierwszy montaż fabryczny oraz tych działających na niezależnym rynku części zamiennych.

Czy sklep jest wiarygodny, dlaczego warto go wybrać?

Sklep internetowy Nowe-Hamulce.pl jest własnością firmy Ucando Sp. z o.o. z siedzibą przy ulicy Staniewicka 22, 03-310 Warszawa wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla M. St. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy, pod numerem KRS 0000510989, NIP: 5252587846, REGON: 147265339 o kapitale zakładowym w wysokości 100,000 złotych

Pracownicy i Konsultanci Biura Obsługi Klienta naszego sklepu to eksperci swojej branży. Jako miłośnicy motoryzacji chętnie pomożemy Państwu w doborze odpowiednich części i udzielimy potrzebnych informacji i porad. Wychodząc na przeciw Państwa oczekiwaniom wdrożyliśmy najnowocześniejsze rozwiązania technologiczne, mająca na celu ułatwienie poruszania się w naszym sklepie internetowym. Nasze działania mają na celu zapewnienie najwyższej jakości obsługi oraz sprawnej logistyki. Zapraszamy do zakupów!

Z jakich form płatności mogę skorzystać?

Kupujący ma prawo wyboru jednej z poniższych form płatności, oferowanych przez sklep Nowe-Hamulce.pl.

 

  • Płatność za pobraniem - płatność gotówką przy odbiorze paczki.
  • Płatność przelewem bankowym – przelew bankowy na konto sklepu, po zaksięgowaniu którego przesyłka zawierająca zakupione produkty zostaje wysłana do Kupującego.
  • Płatność elektroniczna lub płatność kartą kredytową – płatność dokonywana poprzez system Dotpay lub kartę kredytową. Płatność elektroniczna polega na przekierowaniu Kupującego na stronę internetową wybranego banku, gdzie po zalogowaniu na internetowe konto bankowo dokonać należy płatności.
  • Płatność gotówką/kartą płatniczą – odbiór osobisty i płatność za zakupiony towar w siedzibie firmy.

 

Gwarantujemy bezpieczeństwo, bez względu na rodzaj wybranej płatności.

Jaki sposób dostawy mogę wybrać?

Wszystkie produkty kupione w sklepie Nowe-Hamulce.pl wysyłane są do Klienta za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD, z którą współpracujemy. Kupujący ma do wyboru następujące rodzaje przesyłek, uzależnione od sposobu płatności, który wybrał:

  • Przesyłka zwykła,
  • Przesyłka pobraniowa.

 

Wszystkie wysyłane paczki są starannie zapakowane oraz zabezpieczone przed uszkodzeniem ich zawartości. W przypadku, gdy Klient stwierdzi, że paczka jest uszkodzona należy odmówić jej przyjęcia, w przeciwnym razie firma kurierska może odmówić późniejszej reklamacji.

Termin dostarczenia przesyłki wynosi 2 dni, od momentu zaksięgowania w systemie sklepu wpłaty za zakupione produkty. Czas ten może się wydłużyć z przyczyn niezależnych od sklepu Nowe-Hamulce.pl.

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

Faktura VAT jest każdorazowo dołączana do każdego realizowanego zamówienia. Wystawiana jest na wskazane przez Klienta dane. Na fakturze widnieje łączna kwota zamówienia, w skład której wchodzi koszt zamówionych produktów oraz koszt wysyłki. Na fakturze widnieje również data wystawienia oraz dane Klienta, których sklep nie może zmienić.

Z chwilą wystąpienia błędu na fakturze VAT, Kupujący może ubiegać się o poprawkę gdy:

  • zmiana dotyczy drobnych błędów, takich jak  „literówka” w nazwie firmy lub adresie,
  • prośba o zmianę danych na fakturze zostanie zgłoszona w tym samym miesiącu, w którym dokonany został zakup produktów.

Czy mogę otrzymać duplikat faktury VAT?

Kupujący ma prawo otrzymać duplikat faktury VAT. W tym celu prosimy o przesłanie szczegółowych informacji z numerem zamówienia oraz niezbędnymi danymi do wystawienia duplikatu faktury na adres .

Na jaki numer konta należy dokonać przelewu bankowego?

Po dokonaniu zakupu w sklepie internetowym Kupujący otrzyma drogą e-mailową potwierdzenie złożenia zamówienia oraz wszelkie szczegółowe informacje, potrzebne do sfinalizowania zakupu – w tym również numer konta bankowego, na który należy dokonać przelewu.

Jeżeli po dokonaniu zakupu Klient nie otrzymał potwierdzenia zakupu drogą e-mailową, należy kolejno:

  • sprawdzić folder SPAM, znajdujący się w ustawieniach poczty,
  • lub skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta.

Czy kurier może dostarczyć paczkę o wskazanej godzinie?

Godziny dostarczania przesyłek przez firmę kurierska DPD nie są uzależnione od sklepu Nowe-Hamulce.pl. Firma kurierska DPD dostarcza przesyłki od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 17:00. Kurier dostarczający paczkę przed jej doręczeniem skontaktuje się telefonicznie z Klientem, w celu ustalenia godziny dostawy paczki.

Kupujący ma możliwość zlokalizowania swojej paczki na stronie internetowej firmy kurierskiej www.dpd.com.pl, podając w systemie firmy numer listu przewozowego przesyłki, przesłany przez nasz sklep drogą e-mailową.

Czy zakupione produkty mogę odebrać osobiście w siedzibie firmy?

Kupujący może odebrać swoje zakupy osobiście w siedzibie firmy w Warszawie, przy ul. Staniewickiej 22 (I piętro) od poniedziałku do piątku w godzinach od 08.00 do 20.00 oraz w soboty w godzinach od 9.00 do 17.00. W trakcie dokonywania zakupu na naszej stronie internetowej należy spośród opcji dostawy wybrać „Odbiór osobisty” towaru. Przy odbiorze osobistym obowiązuje płatność gotówką lub kartą płatniczą. W przypadku zakupu telefonicznego lub mailowego należy o tym powiadomić Biuro Obsługi Klienta.

Przed przyjazdem do firmy należy poczekać na informację mailową lub telefoniczną, potwierdzającą możliwość odbioru produktu. Od momentu otrzymania potwierdzenia o gotowości paczki do odbioru, paczka czeka na Kupującego w siedzibie firmy przez 5 dni. Po tym okresie zamówienie zostaje anulowane. Jeżeli pomimo upływu kilku dni Kupujący nie otrzymał takiej informacji, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.

Czy moje dane osobowe są bezpieczne?

Dane osobowe osób dokonujących zakupów w naszym sklepie są wykorzystywane tylko w celu realizacji i sfinalizowania złożonego zamówienia. Dane te nie są przekazywane i udostępniane osobom trzecim oraz innym podmiotom w celach reklamowych. Wszystkie płatności dokonywane za pomocą karty kredytowej są chronione i tajne, a dostęp do numerów kart mają wyłącznie banki rozliczające transakcje.

Powierzone nam przez dane osobowe są chronione zgodnie z ustawami:

  • Ustawa z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz. U. Nr 101 z 2002 r. poz. 926, z późn. zm.)
  • Ustawa z dnia 18.07.2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 z poźn. zm.) rozporządzeniu z dnia 29.0.04 r. Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych, jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne, służące do przetwarzania danych osobowych (Dz. U. Nr 100, poz.1024).

Czy towary są objęte gwarancją?

Wszystkie produkty dostępne w sklepie Nowe-Hamulce.pl objęte są gwarancją producenta, importera lub dystrybutora. Najczęściej okres gwarancji wynosi 2 lata, jednak w ostateczności uzależniony jest od rodzaju zakupionej części. Okres gwarancji nigdy nie jest jednak krótszy niż rok oraz nie dłuższy niż 3 lata. W przypadku niektórych z produktów okres gwarancji uzależniony jest od przebiegu auta.

Szczegółowe informacje dotyczące reklamacji i zwrotów kupionych części dostępne są na stronie Zwroty, reklamacje i wymiany.

Czy montaż części samochodowych powodować może utratę gwarancji fabrycznej samochodu?

Wszystkie części dostępne w naszym sklepie są legalne i zgodne z atestami i certyfikatami „Zgodności Jakościowej”. Wprowadzona Dyrektywa Komisji Europejskiej GVO pozwala, aby właściciel pojazdu mógł osobiście wybrać miejsce naprawy samochodu oraz producenta części samochodowych użytych do wymiany.

Zgodnie z przepisami GVO (BER 1400/2002) możemy dokonać podziału części w następujący sposób:


1. Części, których montaż nie powoduje utraty gwarancji:

  • części oryginalne wykorzystane na pierwszy montaż samochodu sygnowane logiem producenta auta,
  • części oryginalne produkowane przez wytwórców będących dostawcami części na pierwszy montaż,
  • części porównywalnej jakości, których producent gwarantuje, że są one tej samej jakości co części wykorzystane na pierwszy montaż samochodu.


2. Części, których montaż może powodować utratę gwarancji:

  • pozostałe części zamienne.

 
Zarówno oryginalne części samochodowe, jak i ich zamienniki kupione w naszym sklepie Nowe-Hamulce.pl spełniają normy unijne, dlatego ich montaż nie niesie ze sobą ryzyka utraty gwarancji producenta samochodu.

Każdy właściciel pojazdu ma prawo do indywidualnego wyboru miejsca serwisowania auta. Nie istnieją żadne przepisy prawne, mówiące o konieczności serwisowania auta w Autoryzowanych Stacjach Obsługi ASO.

Czy zostanę powiadomiony o statusie zamówienia?

Każdy użytkownik zarejestrowany w sklepie Nowe-Hamulce.pl może uzyskać informacje o statusie swoich zamówień, których szczegóły znaleźć można w zakładce Konto użytkownika. Informacje tam dostępne mówią o wszystkich zrealizowanych do tej pory zamówieniach oraz o statusach przesyłek.

Czy mogę sprawdzić lokalizację mojej przesyłki?

Firma kurierska DPD daje możliwość monitorowania lokalizacji przesyłki. W tym celu należy skorzystać zakładki „Sprawdź gdzie obecnie znajduje się Twoja przesyłka”, znajdującej się na stronie internetowej firmy kurierskiej www.dpd.com.pl. Aby tego dokonać należy w odpowiednim polu wpisać numer listu przewozowego, wysłany przez nas do Państwu w potwierdzeniu e-mailowym.

Co zrobić, jeżeli kurier nie zastał nas w domu?

W sytuacji, gdy pracownik firmy kurierskiej dostarczający przesyłkę nie zastał nikogo w domu w trakcie jej doręczania, należy spodziewać się kontaktu telefonicznego w celu ustalenia kolejnego terminu lub godziny dostawy. Godziny dostarczania przesyłek uzależnione są wyłącznie of firmy DPD, w związku z czym sklep Nowe-Hamulce.pl nie ma wpływu na czas dostawy.

Czy mogę zmienić dane na fakturze?

Zmiany na fakturze VAT można dokonać w momencie, gdy zawiera ona błędy w danych Klienta. Kupujący otrzymuje wówczas tzw. notę korygującą faktury. Możliwe jest to wtedy, gdy:

  • korekta dotyczy błędów drobnych np. literówka, a nie całej faktury,
  • zmiana danych musi zostać zgłoszona w tym samym miesiącu rozliczeniowym, w którym dokonano zakupu.

Jak mogę zwrócić towar lub dokonać reklamacji?

Szczegółowe informacje dotyczące zwrotów i reklamacji dostępne są na stronie Zwroty, reklamacje i wymiany.

W jaki sposób otrzymam zwrot środków?

Zwrot środków za zakupione produkty dokonywany jest przez Dział Zwrotów i Reklamacji, w ciągu 10 dni roboczych. Środki zostaną zwrócone Kupującemu, w sposób uzależniony od formy płatności:

 

  • Płatność kartą – zwrot na konto karty.
  • Przelew internetowy/płatność elektroniczna Dotpay – zwrot na konto bankowe, z którego wykonany był przelew.
  • Przelew tradycyjny lub paczka pobraniowa – zwrot środków po wcześniejszym kontakcie z Biurem Obsługi Klienta. Kontakt ma na celu ustalenie numeru konta bankowego, na które zwrócone zostaną środki. Czynności tej dokonać można również drogą mailową lub wysyłając formularz zwrotu na adres sklepu.

Artykuły

Wszystkie poradniki >>

Ostatnie komentarze


W mojej Audicy sprawują się wyśmienicie. Cena dość atrakcyjna, szybka wysyłka.

Adam 

Osobiście jestem zadowolony z zakupów. Wraz z tymi tarczami wymieniłem klocki na nowe, cały...

Kamil 

Rewelacyjna jakość, polecam wszystkim produkty TRW!!!

Junak 

Jak za taką cenę to jestem jak najbardziej zadowolony :)

Karol 

Polecane części hamulcowe

Obsługujemy
płatności
platnosci
Sklep internetowy z częściami układu hamulcowego do samochodów Nowe-hamulce.pl
Jeśli chcesz zapytać o naszą ofertę, skontaktuj się z nami telefonicznie bądź mailowo. Nasi konsultanci są dostępni od Pon. do Sob. pod numerem telefonu 22 266 84 58
Najlepsze klocki, tarcze hamulcowe, szczęki oraz bębny hamulcowe w najniższych cenach w Polsce dostępne są tylko w sklepie Nowe-hamulce.pl.